Meest gestelde vragen

1. Waar zitten jullie precies, kan ik langskomen? Wij hebben onze auto’s verdeeld staan over een aantal locaties in de Randstad. Bij elke auto staat vermeld wat de standplaats is waarvandaan de auto vertrekt en weer terugkomt. Onze vestiging in Lisse fungeert als hoofdvestiging. Niet alle auto’s staan dus op dezelfde plek informeert u bij ons voor het maken van een afspraak. U bent van harte welkom!
2. Zijn jullie tarieven echt zo transparant en helder? Komen daar écht geen onverwachte toeslagen meer bij? Wij kunnen u verzekeren dat onze tarieven all-in zijn. Zo komt u achteraf nooit voor vervelende verrassingen te staan. Onze tarieven zijn altijd inclusief BTW, chauffeur of begeleider, alle kilometers en 5 uur rekenend garage – garage standplaats van de auto. Wanneer u de auto langer wenst te gebruiken kost deze € 75,- per uur inclusief alle kilometers, chauffeur of begeleider en btw. De gemaakte afspraken leggen wij vooraf vast in een orderbevestiging welke wij u toesturen. Wanneer u akkoord bent met de inhoud hiervan stuurt u ons één getekend exemplaar retour. Op deze manier weet iedereen waar hij aan toe is en staan de gemaakte afspraken goed op papier. Houdt u er dus rekening mee dat de tijd ingaat en eindigt op de plek waar de auto gestald staat. Dit is belangrijk voor de aan en afrij tijden.
3. Hoe gaat met de betaling van de auto? Wanneer we alles goed met elkaar hebben doorgesproken gaan wij alle afspraken verwerken in een orderbevestiging. Hierin staan ook de afspraken met betrekking tot de betaling. Wij vragen bij het reserveren van de auto een aanbetaling afhankelijk van de hoogte van het bedrag. Daarnaast spreken we in de orderbevestiging meteen af hoe en wanneer het restant betaald wordt. Dit kan rechtstreeks aan de chauffeur op de dag zelf of gewoon per bank. Helemaal zoals u dat wenst.
4. Wat gebeurt er wanneer de door ons bestelde auto op de dag zelf door onvoorziene omstandigheden niet kan rijden? Ons volledige wagenpark is in onderhoud bij specialisten. Wij spannen ons altijd in om alles er piekfijn uit te laten zien en te laten rijden. Uiteraard blijft het techniek en die kan ook ons wel eens in de steek laten. In de orderbevestiging welke we met elkaar opstellen staat vermeld dat wanneer de bestelde auto op de dag zelf niet kan rijden door onvoorziene mankementen wij als verhuurder zorg zullen dragen voor een passende oplossing. Uiteraard volledig in samenspraak met de huurders. U kunt er dus van op aan dat wanneer u bij ons een auto huurt u verzekerd bent van vervoer op de mooiste dag van uw leven!
5. Hebben jullie bloemstukken voor op de auto’s? Deze hebben wij niet standaard in ons assortiment simpelweg om het feit dat dit erg smaak afhankelijk is. Wij adviseren eigenlijk altijd dat wanneer u een bloemstuk op de auto wenst u dit laat maken in dezelfde trant als het bruidsboeket. Het enige waar de bloemist rekening mee moet houden is dat het bloemstuk op een zogenaamde “zuignap” wordt opgemaakt zodat we deze krasvrij en goed kunnen bevestigen op de auto naar keuze. Op elke auto is een bloemstuk mogelijk.
6. Mogen er naast het bruidspaar meerdere mensen in de auto plaatsnemen? Dit is afhankelijk van de keuze van de auto. In de Cadillac stretched limousines kunnen naast de chauffeur nog 7 personen plaatsnemen. Ook eventuele (bruids)kinderen zijn van harte welkom om mee te gaan. Uiteraard dienen wel de wettelijke regels te worden gehandhaafd. Informeer bij ons naar de mogelijkheden per auto. Wij kunnen het u exact vertellen.
7. Wij willen graag zelf rijden, hoe gaat dat in zijn werk? In sommige van onze auto’s mag u zelf achter het stuur plaatsnemen. De procedure is dan als volgt: Wij komen met de auto naar het eerste afgesproken adres. Hier halen we degene op die achter het stuur zal plaatsnemen. Na een korte instructie neemt diegene het stuur over. De begeleider welke met de auto is gekomen dient met de fotograaf, een familielid, ceremoniemeester, weddingplanner etc mee te kunnen rijden om bij de auto in de buurt te blijven. Hierdoor heeft u geen zorgen over het halen en weer terugbrengen van de auto en heeft u tijdens de mooiste dag van uw leven geen zorgen over parkeren en dergelijke. Wij nemen deze zorg uit handen door onze begeleider service.
8. Is het mogelijk om meerdere auto’s te huren, zodat ook mijn getuigen in stijl kunnen rijden? Dit is uiteraard mogelijk. We hebben hier zelfs zeer geschikte voertuigen voor in ons assortiment. Denkt u eens aan zelf plaats te nemen in onze schitterende klassieke Bentley S2 uit 1961 en uw naasten plaats te laten nemen in de blauwe Cadillac stretched limousine. Zo steelt u zeker weten de show. Informeer bij ons naar de mogelijkheden. Iedere combinatie is mogelijk.
9. Hoe ver van te voren moet ik mijn auto reserveren? We kunnen een auto maar één keer per dag verhuren. Hebben jullie de auto naar jullie wensen uitgezocht dan adviseren wij u deze definitief te maken. Er is niets vervelender dan later te moeten horen dat de auto inmiddels gereserveerd staat voor jullie datum.
10. Waarom staat bij de auto’s vermeld wat hun standplaats is? 

Wij hebben ons wagenpark verdeeld staan over een aantal vestigingen in de randstad. Het is voor het bepalen van het tarief belangrijk dat u weet waarvandaan de auto vertrekt en weer terugkomt. Ons all-in tarief gaat namelijk in wanneer wij vanuit de standplaats vertrekken en eindigt weer wanneer wij retour zijn. Deze tijden worden bepaald middels Google Maps. Eventuele files of ander oponthoud is uiteraard voor onze rekening.

11. Hoe lang duurt het voordat ik na het invullen van het offerteformulier een passende offerte van u ontvang?

Wij streven ernaar u binnen 24 uur van een passend voorstel te voorzien. Vult u alstublieft zoveel mogelijk informatie in zodat wij direct een passende aanbieding kunnen doen. Wanneer u uw telefoonnummer erbij vermeld kunnen wij bij vragen direct contact met u opnemen.